Visual

Online komunikace s pacienty

Zpět na přehled článků

Moderní aplikace pro komunikaci s pacienty

Snadná výměnů dokumentů s pacienty, vyplňování dotazníků online, biometrické podpisy, notifikace pacientům

Aplikace zjednoduší a zefektivnění úkony při komunikaci recepce a ordinace s pacientem. Je použitelná nejen ve zdravotnických zařízení, protože obecně usnadňuje a urychluje komunikaci mezi klientem a recepčním, ale také v administrativě.

Hlavní zátěž recepce může být způsobena předáváním dílčí zdravotnické dokumentace (zubní kříž, cenový plán, poučení o výkonu atd.) a předáváním dotazníků (anamnestických, předoperačních, apod.). A také tím, že recepce musí provést kontrolu správnosti vyplnění a podepsání dotazníků, kontrolu zaplacení zálohy, potvrzení termínu konzultace nebo termínu výkonu. Souběžně musí recepce obsloužit pacienty v čekárně, zvedat telefony, komunikovat s příchozími pacienty, hlásit lékařům příchozí pacienty a další činnosti.

Dále recepce připravuje a tiskne veškeré podklady, dotazníky a formuláře dvakrát (pro zdravotnické zařízení a pro pacienta), a následně je naskenuje a vloží do systému.
Naše aplikace automatizuje některé činnosti, v co největší míře předává dokumenty elektronicky, upozorňuje na blížící se termín a povinnost pacienta (např. vyplnit formulář před příchodem) emailem i SMS zprávou, umožňuje provedení certifikovaného biometrického podpisu, apod.

Klíčové vlastnosti:

  • Minimalizace manuálních a rutinních činností recepce
  • Usnadnění práce: vše co lze, je prováděno elektronicky a automaticky
  • Zákaznický komfort: zajistit více času recepci v péči o pacienty
  • Uživatelský komfort: možnost pacientů komunikovat z pohodlí doma
  • Uživatelský komfort: pacientovi napovídá aplikace, kdy a co musí udělat
  • Eliminace chyb: systematické kontroly termínů a dokumentů
  • Maximální využití ordinačního času

Popis:

  • Elektronická zabezpečená výměna dokumentů
  • Certifikované biometrické podpisy
  • Emailové nebo SMS notifikace
  • Digitální potvrzení na jedno kliknutí (termín, smluvní podmínky atd.)
  • Automatická kontrola termínů
  • Jednoduchý přehled termínů a plnění pro recepci
  • Automatické varování: recepce řeší jen problémové případy

#digitalizace_zdravotnictvi #online_komunikace #registrace_pacientu #elektronizace #automatizace #digitalizace #recepce #vyvoj_aplikaci #enginn_effect

RADNO, spol. s r.o.

RADNO, spol. s r.o.

Náš významný zákazník