Přetížená nebo nefunkční recepce.
Recepce a způsob její komunikace je první místo, kde se klient seznámí s vaší klinikou a vytvoří si o ní obrázek.
Co s tím?
Můžete třeba rozšířit počet pracovníků recepce, nebo můžete těm stávajícím ušetřit čas.
Jak?
Většina vašich klientů (80 % populace nad 16 let) dnes vlastní chytrý telefon, se kterým běžně zvládne celou řadu úkonů, objednávání v e-shopu, on-line komunikaci, provedení plateb, vyřizování mailů, vyplňování dotazníků spokojenosti klienta po nákupu, na sociálních sítích vkládat svoje příspěvky a reagovat na cizí, apod.
Proč toho ještě nevyužíváte i vy?
Když vaši klienti běžně zvládají technologie, které vám zvýší dostupnost, jim komfort při komunikaci a recepčním ušetří nervy?
Dokážeme pro vás připravit aplikaci, která některé úkony převezme od recepčních, nebo jim pomůže v jejich provedení. Protože naší náplní práce je digitalizace a automatizace činností.
Naše aplikace jsou jednoduché pro obsluhu, jsou ušity na vaše konkrétní činnosti a nestojí majlant .
V ENGINN EFFECT vám s tím rádi pomůžeme, protože #nejstenatosami.
#digitalizace #jaknadigitalizaci #digitalizacezdravotnictvi #digitalnirecepce #automatizace #vyvojaplikaci #digitalizacenamiru #nejstenatosami #jdetoijinak